Black Friday med gratis rådgivning

En anderledes Black Friday
Black Friday er forretningernes store dag, hvor kasseapparaterne klinger, og julehandlen kickstartes.
”Denne dag har vi valgt at have fokus på at hjælpe med gratis rådgivning, inspiration og demonstration af vore hjælpemidler. Helt uden købetvang”, smiler direktøren og inviterer til heldagsvejledning og -demonstration i showroomet på Svovlhatten.
Her kan man både se og prøve hånd- og fjernbetjente teleløsninger og telefoner med lys i knapperne og med fotos, så man ringer til den rigtige. Det er også muligt at se fjernbetjeningsløsninger til personer, der er kørestolsbrugere, eller som mangler fysisk funktionsdygtighed på anden måde. Desuden demonstreres den enkle betjening på løsninger, der hjælper med at huske dagens aktiviteter og skaber overblik for demente, hjerneskadede, parkinsonramte m.v.
”Succes med brugen kræver nemlig, at brugeren kan anvende værktøjet, og når brugeren har en god oplevelse, har de pårørende og personalet også glæde af hjælpemidlet”, slutter direktøren, der glæder sig til at vise hele hjælpemiddel paletten frem.

FAKTA
Tele Call byder velkommen til demonstrations- og vejledningsdag fredag, den 24. november kl. 9.00 – 20.00, Svovlhatten 3, 5220 Odense SØ. Se de forskellige produkter, løsninger og muligheder og få individuel rådgivning.
Tilmelding er ikke nødvendig, men er du forhindret i at komme denne dag, kan en anden demonstrationsdag aftales på tlf. 21 123 456.

Blandt løsningerne er fx:

  • Teleløsninger til syns- og hørenedsættelse med lys, højttalere, stemmestyring m.v.
  • Fjernbetjeningsfunktioner for kørestolsbrugere og sengeliggende fx døråbner, betjening af telefon, lys, gardiner, TV m.v.
  • Struktur- og hukommelseshjælp i enkeltbetjent smartphone til kognitivt udfordrede
  • Nødkald, GPS-finder, tryghedsalarm
  • Brugervenlige fjernbetjeninger
  • Kalenderfunktioner til aftaler, medicin m.v., telefunktioner med hjælp til at holde kontakten til sit netværk og øge trygheden generelt.
  • Sundhedspersonalets muligheder for at følge brugerens dag online og at få SMS, hvis brugeren fx glemmer dele af dagens program, bliver væk eller bare gerne vil have hjælp.

Der er løsninger til mange behov og situationer.
Fx kan nogle af dem følge personen og tilrettes løbende iht. behovets udvikling.