Det startede med en enkel mobil med 5 taster
Tilbage i 2005, dengang mobiltelefonerne kom frem som den nye dille, der gjorde at man nu kunne bære rundt på sin telefon i lommen, stødte jeg på en mobil med en anderledes teknologi. Den havde blot 5 taster og viste tydeligt hvilke funktioner den havde.
“Dejligt nem! Den ku’ mange nok få glæde af.”
Den første person jeg spurgte var min far. Da han fik mobilen i hånden, mestrede han den med det samme og havde den som eje i mange år.
Løbende som jeg fik hørt rundt, viste det sig at der ganske rigtigt var et usvigeligt behov for den slags bruger- og ældrevenligt telefoni.
Min kone og jeg kiggede på hinanden og blev enige om, at det ville vi simpelthen gøre noget ved og opstartede Tele Call. Siden da, har vi serviceret vores kunder ved bl.a. at udbyde mobil- og fastnettelefoner der er lette at bruge.
Ægtepar der hjælper andre familier til let tale
Når du handler med Tele Call, handler du med en lille odenseansk virksomhed, med ægteparret Dorrit og Henrik som ejere. På kontoret vil du også kunne støde på ergoterapeuten Mette. Vi sidder klar til at sende din pakke afsted og til at besvare dine spørgsmål, så du kan blive køreklar i at mestre dit nye produkt.
Massere af glade kunder
Vores venlige og kompetente kundeservice er nok det, vi er mest stolte af, da over 1,000 tilfredse kunder har anbefalet os og givet
4.9 stjerner ud af 5 på Trustpilot. At vores kunder har haft så dejlige oplevelser med os, gør at man møder ekstra glad op på arbejde.
Udvikler hjælpemidler skræddersyet kunderne
Vi har personlig erfaring med udvikling af hjælpemidler, og udviklede i 2015 hjælpemidlet DoMyDay. Et redskab til at gøre hverdagen nemmere for voksne med en særlig kognitiv funktionsnedsættelse. DoMyDay eksistere dog ikke mere og vi har nu fokus på et nyt hjælpemiddel, der særligt målrette unge og voksne med et udviklingshandicap, det hjælpemiddel hedder Go’ Mission.
Med Go’ Mission, har vi forsøgt at svare på en lang række spørgsmål såsom: Hvordan holder jeg styr på ugens opgaver? Hvad gør du hvis du ikke længere kan huske hvordan du laver kaffe? De spørgsmål og mange flere, forsøger Go’ Mission at svare på og hjælpe med.
Du kan læse mere om Go’ Mission på www.go-mission.com
Over 16 år med at gøre en forskel, hvor der er brug for det
Som du sikkert har fået indtrykket af nu, startede mobilen med 5 taster en gnist i os, for at hjælpe og servicere folk der har brug for det, som sidenhen har ledt til at vi selv udvikler produkter. Det har givet en masse dejlige oplevelser og herlige tilbagemeldinger, så vi er naturligvis klar til de næste 16 år også.
Venlig hilsen
Henrik og Dorrit
Følg vores medier, nyhedsbreve og videoer
Som du måske har fået indtrykket af, så har vi til mål at gøre telefoner og teknologi enkelt og brugervenligt, så det kan bruges.
Vi har derfor mange jern i ilden, for at give den service, så alle kan være godt dækket. I vores dagligdag her på kontoret kommer det til udtryk på flere måder, hvor vi bl.a. har gang i de sociale medier, nyhedsbrev og at filme videoer, som alt sammen guider til en dejlig oplevelse med teknologi.
Vi kan varmt anbefale dig, at holde øje med de ting.
Nyhedsbrevet her
Videoerne og deres artikler herFacebook her
LinkedIn her
Vores team
Bag Tele Call
Når du kontakter Tele Call bliver du betjent af Dorrit eller Henrik som sætter en stor ære i at betjene dig bedst muligt. Hvis du har spørgsmål om fastnettelefoner og mobiltelefoner til ældre og handicappede er vi altid behjælpelige med at finde den rigtige telefon. Ved forudgående aftale er du også velkommen på adressen Svovlhatten 3, 5220 Odense SØ, hvor der er mulighed for at se og afprøve vores fastnettelefoner og mobiltelefoner. Vi har ikke en decideret butik, vi har dog en udstilling med vores fastnettelefoner og mobiltelefoner på vores kontor. Her kan du se et udvalg af de produkter vi fører gennem vores netbutik, og vi vil med glæde rådgive dig i valget af en ny telefon.
Kundeservice
telecall.dk er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker, har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Børn og unge under 18 år
Du skal være fyldt 18 år for at handle på telecall.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.
Sådan handler du hos Tele Call
For at foretage et køb på telecall.dk skal du gennem 5 trin:
Find den, eller de varer, du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
Indtast dine personlige oplysninger
Vælg forsendelse og betalingsmåde
Godkend vores forretningsbetingelser
Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet
Bestilling
På telecall.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har et spørgsmål til en varer, også selvom den ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os. Når du handler med telecall.dk indgås aftaler på dansk. Det er ikke muligt, at se tidligere ordrer ved login på websitet. Hvis du ønsker, at modtage en kopi af din ordrebekræftelse, skal du sende en mail til info@telecall.dk.