fbpx
  • Hurtig levering fra 50,- / GRATIS ved afhentning i Odense
  • 30 dages fortrydelsesret
Linde No 1 fastnettelefon

Passer perfekt til dig der vil have en fastnettelefon der stilfuldt passer ind med resten af interiøret. Moderne vægtelefon med nummerviser i top og over tasterne.

Levering:
1-2 Dage
DKK 599,00
Geemarc fastnettelefon med nødkaldsarmbånd

Fastnettelefon med nødkald, nødkaldsarmbånd, forstærkning af lyden og telefonbog. Særligt gode til ældre der er i risiko for at falde eller med nedsat hørelse.

Levering:
1-2 Dage
DKK 1.895,00
Nyhed
emporia SMART 5 smartphone til ældre

Lækker ældrevenlig smartphone fra emporia med medfølgende etui med fire genvejsknapper. Så kan du for eksempel lynhurtigt ringe til dine fire vigtigste kontakter, hurtigt gå ind på dit kamera, tænde lommelygten eller tage og afbryde et opkald.

Levering:
1-2 Dage
DKK 2.395,00
Nyhed
emporia JOY LTE

En klaptelefon der er så enkel at alle kan være med. Du får alle de vigtigste funktioner du har brug for: opkald, sms, kamera, nødkald og den er selvfølgelig kompatibel med de fleste høreapparater.

Levering:
1-2 Dage
DKK 1.099,00
Nyhed

Hvad betyder det at lave nummerportering af et telefonnummer?

Nummerportering er begrebet for den proces, der tillader dig at flytte dit telefonnummer fra en udbyder til en anden.

Uden nummerportering ville et nyt telefonnummer hver gang, du skiftede operatør, være nødvendigt. I dag sker det hele dog automatisk; vil du pludseligt hellere have Greentel end TDC, foretages nummerportering automatisk af Greentel.

Det er indskrevet i Teleloven at du har ret til muligheden for at flytte dit nuværende telefon-nummer over til en anden teleudbyder. En portering af dit eksisterende nummer kan dog først ske når dit abonnement, hos den teleudbyder du flytter til, er trådt i kraft. Din nye teleudbyder er forpligtet til at sikre dit abonnement og telefonummer er aktiviteteret indenfor én arbejdsdag. Denne frist begynder når din gamle udbyder har modtaget en anmodning om portering af telefonnummer, fra din nye teleudbyder. Hvis din portering er forsinket har du mulighed for en kompensation, der skal være indskrevet som en del af selskabets abonnementsvilkår. Niveauet af kompensation kan variere fra udbyder til udbyder.

Hvis du ikke er tilfreds med en teleudbyder kompensation, eller du har andre klagepunkter, kan du kontakte Teleankenævnet. Energistyrelsen fører løbende tilsyn med teleudbydere og om de f.eks. overholder reglerne for nummerportering.

Få nyheder direkte i din indbakke: